BLOG INI CUMA TEMPAT LUAHAN HATI AKU

18 Jun 2020

Assalamualaikum.

Aku taktahu apa yang menghasut diri aku. Aku perasan, lately ni aku rasa perasaan aku gelisah, gundah dengan relationship aku. Aku rasa dia lain, aku rasa dia cuba untuk jauhkan diri. Aku semakin rasa nak tahu setiap apa yang dia buat. Aku rasa diri aku bukan Izzati yang dulu. Izzati yang sabar, tabah, yang redha, hati yang mudah lembut bila marah.

   "Ya Allah, andai ini jodoh kami, dekatkanlah, jika tidak jauhkanlah kami"

   Aku tak pernah sayang seseorang sampai tahap macam ni. Banyak kali aku tanya diri aku, "kenapa aku jadi macam ni? Kenapa aku rasa aku takboleh nak hidup kalau dia tak ada?" Lately ni juga aku perasan, aku macam banyak kongkong dia, jadi semua benda serba tak kena. Fikiran aku asyik menghasut, aku gelisah kalau dia buat benda bukan bukan. Faham tak apa aku rasa? Especially bab curang. Cukup aku takut. Aku jadikan dia sebagai peneman hidup aku. Yang ada waktu aku gembira dan sedih. Tapi itu dulu :') Aku dah tak mampu jadi macam dulu. Aku rasa hidup aku kosong sekarang. Aku rasa sunyi.

   Aku nak jadi Izzati yang dulu. Itu je yang aku mintak. Aku rasa tak kuat sekarang :') Aku rasa jatuh tersungkur. Aku tahu, aku ni bukan siapa siapa untuk manusia rasa takut hilang aku. Tapi, doakan aku supaya kuat macam dulu. Semakin sedikit aku cuba ubah diri aku. Aku harap satu hari nanti segala apa yang aku nak aku dapat :') Doakan aku.

No comments: